3D моделювання у програмі 3D MAX
Кількість уроків: | 16 уроків/32 години |
---|---|
Тривалість: | 4 місяці |
Вік: | 14+ років |
Рівень: | початковий |
3D MAX – це професійна програма для створення 3D анімацій, відеоігор, моделей та зображень. Програма використовується спеціалістами різних галузей: архітекторів, художників, дизайнерів. 3DS Max підходить як для створення фотореалістичних зображень, так і для моделювання меблів або предметів декору, які потім можна надрукувати на 3d принтері.
Кожен урок ми будемо створювати прості а за часом все складніші моделі у 3D MAX. Також дізнаємося де і як використовуєтсья ця програма і чому вона така популярна.
Зміст курсу
Заняття 1
Відповідаємо на питання “Для чого створений 3D MAX?”, знайомимось і звикаємо до інтерфейсу, розглядаємо найважливіші інструменти, модифікатори та гарячі клавіші. Навчаємося створювати прості 3д об’єкти та елементарно з ними працювати.
Заняття 2
Вчимося моделювати і з простих геометричних фігур. Ви дізнаєтесь що таке полігональне моделювання а також ознайомитеся з модифікатором Edit Poly, основні його функції та властивості.
Заняття 3
Вчимося моделювати і з простих геометричних фігур. Ви дізнаєтесь що таке полігональне моделювання а також ознайомитеся з модифікатором Edit Poly, основні його функції та властивості.
Заняття 4
Дізнаємося про особливості роботи з модифікаторами. Детально вивчаємо основні модифікатори bend, twist, symmetry і т.д. Такод навчаємочя вирізати дірки складної форми в об’єктах.
Заняття 5
Дізнаємося про нюанси моделювання меблів з дерева та вчимося створювати реалістині меблі. Вчимося об’єднувати деталі в 1 об’єкт.
Заняття 6
Дізнаємося що таке моделювання за допомогою сплайнів та ознайомимося з базовими формами та лініями. Детально вивчаємо модифікатор lathe та його можливості.
Заняття 7
Дізнаємося як полегшити роботу у 3D МAX та навчимося моделювати об’єкти з фотографії. Детальніше познайомимося з роботою за допомогою сплайну та ліній.
Заняття 8
Детально вивчаємо модифікатор shell та його можливості та навчимося моделювати об’єкти з креслення або розгорток.
Заняття 9
Вчимося створювати моделі складної форми за допомогою полігону. Детально вивчаємо редагування на рівні “вершин”.
Заняття 10
Вчимося створювати моделі складної форми за допомогою полігону. Детально вивчаємо редагування на рівні “полігонів”.
Заняття 11
Навчимося створювати “м’які” матеріали, такі як штори та подушки. Дізнаємося як моделюються тканини та вироби з них за допомогою модифікатора cloth.
Заняття 12
Навчимося технології моделювання м’яких матеріалів та м’яких меблів . Також ознайомимося з можливостями модифікатора FFD 4x4x4. Вчимося “полегшувати” 3д моделі шляхом зменшення кількості полігонів.
Заняття 13
Навчимося вирізати складні деталі з об’єктів. Дізнаємося про кнопку “Boolean” та особливості роботи з нею.
Заняття 14
Розглянемо можливості 3D МAX для редагування вже готових об’єктів та навчимося користуватися модифікатором “симетрія”.
Заняття 15
Дізнаємося як створювати анімацію у 3D МAX. Повторимо всі основні моменти а також дізнаємося про що таке плагіни та як ними користуватися.
Заняття 16
Заключний урок присвячений закріпленню пройденого матеріалу. Навчимося створювати оригінальні предмети використовуючи вже існуючі моделі. Дізнаємося як створюють моделі професіонали. Та навчимося створювати шаблони та заготовки для роботи.
По закінченню курсу ви навчитеся:
- Створювати прості та складні 3д моделі
- Моделювати меблі, предмети декору, посуд, техніку, музичні інструменти тощо
- Створювати оригінальні моделі використовуючи вже існуючі
- Моделювати по фотографії або розгорток
- Створювати просту анімацію
- Користуватися швидкими клавішами