Створення ігор в Greenfoot. Рівень 1

Створення ігор в Greenfoot. Рівень 1

Кількість занять:

12 занять
/24 години

Тривалість: 3 місяці
Вік слухача: 13+ років
Вхідні вимоги: немає
Варість 2040 грн

Greenfoot – це середовище програмування мовою Java, яке володіє всіма ознаками конструктора ігор: дуже просте в освоєнні, спрощує та прискорює розробку програм та ігор в 2D або 3D. А Java – це одна з найпопулярніших і перспективних мов програмування.

У середовищі Greenfoot за допомогою кнопок та різних візуальних діалогових схем ви створюєте акторів, світ, розміщуєте елементи в ньому, програмуєте на Java їх ігрову логіку тощо.

 

Greenfoot

Зміст курсу

Тема 1

Знайомимося з мовою програмування Java, з середовищем Greenfoot. Ознайомлюємося з інтерфейсом програми та інструментами. Дізнаємося що таке об’єкти та класи. Вчимося створювати об’єкт класу та взаємодіяти з ним, розглядаємо кілька створених ігор в середовищі. Дізнаємося про return types та передаваємі значення методів на мові Java. Вчимося розуміти source code програм.

Тема 2

Створюємо першу гру. Вчимося викликати методи, примушуємо персонажа рухатися, крутитися. Взаємодіємо з краями екрану та вчимося читати документацію для створених класів.

Тема 3

Знайомимося з генератором випадкових чисел, статичними методами. Вивчаємо умовні конструкції if. Створюємо нові класи. Взаємодіємо на полі між об’єктами різних класів. Створюємо власні методи. Навчаємося контролювати натискання клавіш та контролюємо об’єктами на сцені за допомогою клавіатури. Додаємо звук до гри.

Тема 4

Завершуємо створення гри, добавляємо автоматичне створення об’єктів. Вчимося створювати анімацію об’єктів. Створюємо екземпляри змінної для збереження картинок. Створюємо власний конструктор класу. Використовуємо умовну конструкцію if() else та вивчаємо нові операції порівняння. Програмно рахуємо об’єкти та знайомимося з типом даних integer (int). Експорт проекту в виконуваний файл та веб. Публікація в Greenfoot Gallery.

Тема 5

Добавляємо звук, створюємо анімацію, тип даних boolean. Абстракція, знайомство та використання циклу while(), вивчаємо та створюємо одномірні масиви.

Тема 6

Знайомство з типом double, ключовим словом this. Створення руху який залежить від інших об’єктів та значень, наприклад сила тяжіння. Вчимося підключати та використовувати бібліотеки класів. Працюємо з класом Color. Вивчаємо Interfaces, використовуємо List, знайомимося та застосовуємо цикл forEach.

Тема 7

Вчимо цикли for(), дізнаємося як відслідковувати колізію між об’єктами. Видаляємо об’єкти зі сцени. Взаємозв’язок об’єктів в радіусі.

Тема 8

Створюємо зображення та звук. Запис звуку та редагування, формати звуку та розмір файлів. Картинки і формати файлів. Створюємо картинки програмно, наприклад дим.

Тема 9

Створюємо симуляції.

Тема 10

Створюємо власну гру за власним сценарієм.

Попередня реєстрація на курс*

*після реєстрації менеджер зв'яжеться з вам для уточнення графіку занять